مشكلات رايج در صندلي هاي اداري گردان و چرخدار

۲ بازديد

اگر صندلي اداري  گردان  شكسته داريد، منبع آسيب ديدگي مي تواند مربوط به هر كدام از قطعات صندلي باشد. اين دستگاه ها تا حدودي پيچيده هستند، چند مشكل رايج كه مي تواند باعث ناراحتي شما شود در ادامه آمده است. همچنين توضيحاتي درباره تعمير صندلي گردان در اين مقاله و مقاله هاي ديگر آمده است كه به شرح آن خواهيم پرداخت.

دلايل نشست و تعمير صندلي كامپيوتر و كارمندي 

يكي از شايع ترين مشكلات صندلي هاي پنوماتيك يا بادي اين است كه پس از مدتي آنها نشست مي كنند. اين نشست معمولا با خرابي سيلندر گاز ايجاد مي شود، و اين سيلندر قادر به حفظ فشار براي بالا بردن صندلي است. تنها با صرف چند دقيقه وقت مي توان سيلندر خراب را تعمير كرد. قبل از سفارش سيلندر جديد، سيلندر قديمي را اندازه بگيريد. براي تعمير صندلي گردان شما مي توانيد سيلندر قديمي را با سيلندر جديد عوض كنيد و يا يك محصول سنگين ثابت را استفاده كنيد. تعمير صندلي گردان نيز به همين روش و سبك و سياق اتفاق مي افتد و جالب است بدانيد كه در تعمير صندلي ها مهمترين بخش حتي مهمتر از مبحث تعمير صندلي پيدا كردن ايراد صندلي است.

 

احساس ناپايدار

اگر شما هنگام نشستن بر روي صندلي احساس ناپايداري مي كنيد، اين مشكل احتمالا از پايه است. پايه را بازبيني كنيد و مطمن شويد همه چيز در آن سالم است و به دقت به چرخ نگاه كنيد و مطمن شويد كه همه چرخ ها متصل هستند. چرخ و پايه به هم متصل هستند، هم چرخ و هم پايه قابل تعويض هستند، بنابراين نيازي به خريد صندلي جديد نيست. فقط كافيست به مراكز فروش تجهيزات اداراي مثل صندلي ، ميز و.. مراجعه و چرخ صندلي جديد را خريداري و تعويض كنيد.

 

حركت نكردن صندلي و تعويض پايه صندلي گردان

بدون يك صندلي گردان ، شما نيمي از عملكرد صندلي ارگونوميك خود را از دست مي دهيد. اگر فهميديد كه صندلي به سختي حركت مي كند مشكل از چرخ ها است. همه چرخ ها را بررسي كنيد و ببينيد كه چيزي به آنها نچسپيده است و درصورت لزوم آن را روغن كاري كنيد. در بعضي مواقع به علت گير كردن مو يا اشغال اين چرخ ها حركت نمي كنند مي توانيد چرخ ها را بشوريد و با چرخاندن چرخ با دست از سالم بودن آن اطمينان حاصل كنيد. در صورت حل نشدن مشكل، چرخ ها را با چرخ هاي با كيفيت عوض كنيد. و در نهايت به تعميركار براي تعمير صندلي گردان مراجعه نماييد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.